Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Μηνύματα αναγνωστών για το θάνατο του GiaNt


Tώρα που αναστήθηκα βρήκε να πεθάνει; Κι εγώ ποιον θα εκβιάζω τώρα; Πάω να ξαναπεθάνω.

Σωκράτης Γκιόλιας
------------------------------------------------------------------------------
Είμαι συλογκνισμένος από τότε που το έθαμα. Τον αποναθόντα τον συθαμπούσα πάρα λοπύ. Θα μου ψείλει ο καηνέμος.

Κώστας Σητίμης
--------------------------------------------------------------------------------
Όχι ρε πούστη. Πέθανε ο βουτυρομπεμπές; Και τώρα ποιος θα κάνει ρισπόντ στις μαλακίες μου;

ikaros2006
------------------------------------------------------------------------------

Στα Παπάρια Μου. Μεγάλος Ήταν Αυτός Για Μένα. Μήπως Ξέρετε Κανέναν Εφτάχρονο Μπλόγκερ Να Μου Τον Συστήσετε;

Ομπρέλας
------------------------------------------------------------------------------
ΚΡΙΜΑ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΠΟΥΤΣΑΚΛΑΡΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ.

ΒΕΤΑ
-------------------------------------------------------------------------
Μου φαίνεται ότι θα το κλείσω το μαγαζί...

Ιδιοκτήτης βιντεοκλάμπ

troMPAktiko: Περιμένουμε και άλλα μηνύματα από σας για το τραγικό γεγονός. Στείλτε τα στο trompaktikos@gmail.com μαζί με τα βυζιά σας σαν ελάχιστο φόρο τιμής στον αποθανόντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου