Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Ο DimGkrillas εξομολογείται...

Ο γνωστός φασίστας του Γιουτιούμπ DimGkrillas μας αποκαλύπτει το δράμα του...

Με λένε Δημήτρη Γκρίλλα.
Είμαι σεκιουριτάς, παρθένος χωρίς ελπίδα να γαμήσω στο μέλλον, βάζελος και χρυσαυγίτης. Έχω δικιά μου εταιρία σεκιούριτι με άλλα ασπόνδυλα για να με φυλάνε στις πορείες από τους αναρχικούς που με γαμάνε στο ξύλο κάθε φορά. Βγάζω φώτο με όπλα για να νομίζουν ότι είμαι γκάνγκστα, αλλά στην πραγματικότητα είναι airsoft με πλαστικές μπαλίτσες. Είμαι ένας μαλάκας που μεγάλωσα στη Γερμανία. Με γάμαγαν οι συνασπόνδυλοί μου εκεί και είπα να ρθώ ελλάντα. Ακούω αμερικάνικη κάντρι (φλώρος detected) και λέω ότι γαμάω και δέρνω ενώ είμαι ένα παπάρι. Σβήνω σχόλια στο Γιουτιούμπ γιατί έτσι νομίζω ότι γαμάω αναρχικούς (είναι ο μόνος τρόπος να νιώσεις καλύτερα καημένε μου, ε;) και μετά κλαίγομαι σαν το μουνί γιατί με λένε φασίστα. Παλιά έλεγα ότι ήμουνα πρόεδρος της ΝΕ.Ο.Σ. αλλά δε με πίστευε κανείς και το ΄κοψα. Πάρτε και μια φωτογραφία μου για να δείτε πόσο φλώρος και μαλακομπούκωμα είμαι.
Ομπρέλα, μήπως έχεις εσύ καμιά σχέση με αυτόν τον κύριο;


1 σχόλιο: